BMC produceert al meer dan 50 jaar in de Turkse auto-industrie voor de binnen- en buitenlandse markten met een eigen merk, ontwikkelt met de binnenlandse en nationale technologie producten die zijn afgestemd op de verschillende behoeften van klanten in de voertuigsegmenten van de commerciële industrie.
BMC Trucks is de importeur in Holland van de prestigieuze fabrikant van industriële voertuigen BMC , wiens merk meer dan 50 jaar ervaring heeft in de sector. Bij BMC worden vrachtwagens ontwikkeld die zijn afgestemd op de verschillende behoeften van klanten van industriële voertuigen.
Bovendien biedt BMC Trucks in Holland voor zijn voertuigengamma een aftersales- en commercieel netwerk met de beste professionals in de sector ter beschikking van de klant.
BMC is een van de grootste commerciële voertuigfabrikanten opgericht in 1964 Turkije. BMC biedt speciale oplossingen voor de automotive industrie met zijn brede productassortiment, gekwalificeerd personeel, hoge productiecapaciteit en kwaliteitsnormen, waar het voornamelijk is gevestigd in İzmir Pınarbaşı, Istanbul, Ankara en Sakarya met zijn moderne faciliteiten verspreid over diverse R&D en productiefaciliteiten.
BMC is ontworpen met de flexibiliteit om veel voertuigen uit de commerciële industrie te produceren met verschillende configuraties, variërend van bussen tot vrachtwagens. Met meer dan 3.500 producteie ervaren team omvat het alle zaken , van ontwerp tot R&D, van project tot onderwijs en diverse dienstverleningen.
Wij zijn het eerste merk die meer als 300,000 voertuigen en 80 modellen heeft geproduceerd. Wij hebben een toegevoegde waarde van ongeveer 10 miljard. BMC verhoogt constant haar intense R&D activiteiten. BMC voorziet in ononderbroken service met haar expert geautoriseerde sales, service en dealernetwerk. BMC blijft high-tec, duurzame, betrouwbare en milieuvriendelijke voertuigen produceren door de sectorale trends op de voet te volgen. BMC vordert snel naar haar doelstellingen om een vernieuwd wereldmerk te worden met zijn halve eeuw geschiedenis, multinationale structuur en nieuwe managementaanpak.
Om een toonaangevend en nationaal technologiebedrijf te worden op het gebied van landvoertuigen, bussen, vrachtwagens, aandrijfsystemen, motoren en aanverwante technologieën.
Het produceren van zeer concurrerende producten ontworpen met de toonaangevende en nationale technologie binnen de duurzame groeistrategie.
Als een van de belangrijkste fabrikanten van commerciële voertuigen in Turkije werd BMC in 1964 in İzmir opgericht. Met de vele successen die sinds de oprichting zijn behaald, zit de geschiedenis van BMC vol met belangrijke mijlpalen.
Ons Human resources beleid is gebaseerd op vijf basisprincipes:
Als organisatie vinden wij het belangrijk onze medewerkers te waarderen, te stimuleren en te laten groeien. We zorgen voor de best mogelijke werkomstandigheden zodat iedereen optimaal kan bijdragen aan het succes van onze organisatie
BMC, een toonaangevend en nationaal technologiebedrijf, verschilt van zijn concurrenten met wetenschap, innovatie en ontwikkeling van milieuvriendelijke technologieën en zet zijn R&D-investeringen voort om een R&D-basis in zijn regio te worden door binnenlandse partnerschappen op zijn gebied te ontwikkelen.
BMC heeft vele mijlpalen bereikt door een van de modernste productiefaciliteiten te zijn met een geschiedenis van een halve eeuw en heeft onderzoeks- en ontwikkelingsactiviteiten altijd zeer gewaardeerd als een pionier en toonaangevend bedrijf in de productie van commerciële voertuigen. BMC richtte de eerste gieterij op, het eerste opleidingscentrum voor leerwerkplaatsen en produceerde de eerste dieselmotor, het eerste turbo-aangedreven voertuig, het eerste binnenlandse lichte bedrijfsvoertuig, de eerste milieuvriendelijke aardgasbus, de eerste complete bus met lage vloer en de eerste binnenlandse tactische gepantserde wielvoertuigen in zijn sector, en de belangrijkste aandachtspunten van dit succes zijn het ervaren personeel en de R & D-investeringen die vanaf de oprichting tot nu toe zijn uitgevoerd. BMC stelt de verwachtingen van klanten van commerciële voertuigen centraal, investeert regelmatig in verschillende domeinen van nieuwe productontwikkelingen tot huidige productverbeteringen en besteedt elk jaar een aanzienlijk deel van haar inkomsten aan R&D-studies.